Shkolla 9-Vjecare Kastriot Diber
SHkolla 9-vjecare Kastriot Forum - Welcome

Mire se vini ne kete web dhe forum, Ju ftojme qe te Regjistroheni, ne menyre qe te keni aksese ne te gjitha kategorit dhe temat, ne programe,diskutime,kuriozitete, dhe Lajmet me te reja nga vendi dhe bota.

Regjistreohuni qe te keni mundesi te shkarkoni programe.
Stafi.


Teknika të mësimiit

Shko poshtë

Teknika të mësimiit

Mesazh nga Mufit Kaloshi prej Thu Jan 17, 2013 7:08 pm

Shkruan: Eneida A.
Lidhur me temën: Teknika të mësimiit
Mos u sillni si një “gëdda”

- “unë kurrë nuk do t’a mësoj frangjishten, është shumë e vështirë ”
- “si do të kem mundësi të mësoj si të zgjidhet një ekuacion i tillë ? ”

“A injihni ndonjë nga deklaratat e mësipërme? Në këtë rast ju keni qenë duke inënvlerësuar aftësitë tuaja. A e dini cka do të thotë ? Kjo do të thotë që jukeni qenë duke i nënvlerësuar aftësitë tuaja! Fjalia e mëparshme nuk është njëgabim shkrimi. E përsërita atë në mënyrë që të vërtetojë një pikë. Nga tëpërsëriturit vazhdimisht gjërat përsëri dhe përsëri, ato zakonisht – herët avonë- do të kuptohen.” (ADAM , 2009).

Por çka është gëdda?

Disavjet më parë, një grup shkencëtarësh kryen disa eksperimente interesante,kryesisht duke përdorur këtë peshk. Ata vendosën peshkun brenda një akuariumidhe e ushqyen atë me disa peshq më të vegjël. Ata pastaj vendosën një barrierëtë përbërë prej xhamit transparent në mes gëddas dhe peshqëve të vegjël qërezultoi në një përpjekje të vazhdueshme për të arritur ushqimin, por pasukses. Më në fund ai u ndal së ndjekuri peshqët, duke menduar se ajo ishte ekotë madje edhe të provohet. Shkencëtarëthoqën pastaj pengesën dhe ishin mjaft të habitur nga ajo që panë, peshku ivogël qarkullonte rreth gëddas, por pa pasur ndonjë reaksion të kundërt nga ai,si është e mundur dikush mund të pyes? Siç rezultoi, peshku i ishte nënshtruar“pafuqishmërisë së nxënë”, një term që mund të përdoret në mënyrë që tëpërshkruaj si një qenie e gjallë mund të bëhet me të meta nga mendimet e sajatë thjeshtë, duke harruar për aftësitë e veta të vërteta. A jeni ju si ky peshkapo keni guximin aktual të qëndroni dhe të thoni: “unë do t’a bëj më të mirënqë të arrijë qëllimet e mia”? Zgjedhja është e juaja (ADAM , 2009).

Mësoni menqur, jo vështirë

1.Efektiviteti

Samë efektivë të jeni në studime, aq më shumë bëni dhe aq më pak humbni kohë, porpara se ju të filloni të bëni këtë ndryshim ju duhet të bëheni të vetëdijshëmpër efektivitetin tuaj aktual. Nëse ju nuk e dini ku po qëndroni, si do ta dinisa larg do të shkoni? Një mënyrë e thjeshtë për ta bërë këtë do të ishte tëmatni një javë tipike studimi: të matni sa gjëra keni kryer, sa probleme kenizgjedhur apo sa faqe keni lexuar dhe të kombinohen ato me shifra të ngjashme memesataren, pastaj të vazhdoni ta bëni këtë çdo javë në mënyrë që ta shihnigrafikun e zhvillimit tuaj.

2.Gjej çka funksionon më së miri dhe thjesht bëje atë

Ekonomistët kanë një afat që ata kanë quajtur Roi ose kthimin einvestimeve për të matur se sa vlerë një investim jep në krahasim me kapitaline investuar. Ju duhet të keni një mendim të ngjashmëm në drejtim të studimevetuaja. Cila është metoda e cila ka rezultuar me suksesin më të mirë në studimettuaja, kur krahasoni atë me energjinë që e keni vënë në të ? Në të kundërtën,mund të vazhdoni të humbni kohë pa ndonjë sukses.

Në disanga teknikat më të suksesshme për të memorizuar gjërat, sugjerohet që të ndiqensë paku disa nga këshillat themelore si :

1 të mos lejoheni të shqetësoheni nga asgjë ( pra,koncetrimi është qenësor),
të përdorni shkurtesa apo formime të fjalive\"qesharake\", për të lidhur kuptimin e fjalive të gjata .
2 të përdorni sa më shumë aociacione, që janë edhesekreti i të mësuarit ( pra, lidhin pjesë- pjesë informatat e reja me ato qëposedoni apo me një gjë që nuk e harroni)
3 mos harroni, gjithmonë eksploroni forma apo metoda tëreja në rast të mosfunksionimit të njërës apo tjetrës.

Si të koncetroheni?

Çka dotë thotë koncetrim? - \" Zell i madh dhe i vazhdueshëm dhe vëmendje\".
Nësekoncetrimi është i lidhur me vëmendjen atëherë do të thotë që ne mund tapërmirësojmë koncetrimin thjeshtë vetëmduke u bërë më të vëmendshëm.
Ja disanga rregullat që duhet ndjekur:

1. Aplikonirregullën edhe 5 më shumë
Fjalaçelës këtu është \"vetëm\". Duke e ulur madhësinë e detyrës ju ndjehenimë pak në mëdyshje për ta braktisur atë krejtësisht. Ka një proverb arabe qëthotë:
\"Nëse nuk mund ta përfundosh atë krejtësisht - atëherë mos e lë atëkrejtësisht\"

2. Trajtojeveten si një fëmijë
Çfarëkeni bërë kur keni qenë të vegjël kur keni arritur të përfundoni një detyrë?Keni marrë një shpërblim!! Trajtojeni veten në të njejtën mënyrë kur arrini tëplotësoni një detyrë duke i ofruar vetes një shërblim. Kjo poashtu do të rrisedhe motivimi tuaj i cili në ndërrim përmirëson koncetrimin tuaj.

3. Psete presësh?? Bëje tani! Burimet
Zvarritja është pa dyshim një nga armiqtë më të mëdhenj me të cilët do tëpërballeni si një student. Pse ta shtyeni për më vonë dhe të bëni diçka nesër,nëse të njëjtën detyrë mund ta bëni sot?

4. Largonitë gjitha shqetësimet e mundshme
Kemi dy lloj shqetësimesh :
1 Ata që janë të dukshëm, të tilla si dikush që ështëduke pasur një diskutim të gjatë (dhe te mërzitshëm) me ju gjatë \"kohëszyrtare të studimit\" tuaj. Secila dhe çdo \"qelizë në trupintuaj\", ju tregon se kjo është shumë shqetësuese.

2 Llojin e shqetësimeve që nuk janë të kapur nga\"radarët tonë\" . Shembuj të tillë janë: duke folur me dikë për një temë që juintereson, duke shikuar një film, duke dëgjuar muzikë dhe kështu me radhë. Tëgjitha këto gjëra iu shkëpusin ju nga studimet tuaja edhe pse ju nuk jeni dukemenduar në lidhje me të. Mënyra më e mirë për të shmangur këto lloje tëshqetësimeve është duke i shmangur ato nga fillimi.

5. Bëninjë listë të detyrave
Kjo iu ndihmon të mendoni vetëm për një cështje nënjë kohë.

Një mësim i suksësshëm poashtu mund të arrihet edhepërmes këtyre hapave:

1 Së pari të hulumtohet literatura, të bëhet gjurmimi imaterialeve dhe identifikimi i pjesëve më të nevojshme.
2 Të bëhet një lexim sipërfaqësorë, në mënyrë që tënjihemi me materialin. Në këtë fazë mund edhe të nxjerrim koncepte përmesmbajtjes së shënimeve apo nënvizimeve të pjesëve kryesore, që shërben për tëkrijuar skema në mendjen tonë, e që mund të na shërbejnë gjatë riprodhimit.
3 Hapi i tretë përfshin një rilexim tjëtër duke kërkuarshembuj adekuat që mundësojnë krijimin e asociacioneve dhe lehtëson kujtesën.
4 Në fund, preferohet të bëhet një përsëritje dhe lexim ivëmendshëm i të gjithë materialit dhe shkrimit të eseve të shkurtëra përsecilën përmbajtje.

Preferohet tëbëhet edhe ndonjë konsultim me ndonjë kolegë apo njohës të lëndës.nga nukjevet
avatar
Mufit Kaloshi
Admin

Numri i postimeve : 326
Join date : 13/01/2013

Shiko profilin e anëtarit http://kastrioti.albanianforum.net

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Mbrapsht në krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi